Existed & Viewed Since 2010

Monday, October 21, 2013

Seratus Mulut mendekat ke tamat

Salam. Hari ini bosan bosan ulang alik balik rumah dan ke kelas.
Bangun awal pagi tapi take time, tak ke kelas Grammar sebab ingat revision week dah dan xda kelas.
Bangun pergi ke briefin exam Writing dan pastu, briefin punya kejap, 30 minit pun xsampai.
Plan nak telaah Math kat library dan penghujungnya, duka.
LGA pun xda kelas, so I have much of free times. Lepas brunch semua, ke library and pit stop by pit stop aku singgah. Mula2 dok melepak ngan Jet and the girls and tengok video You Tube pondan bergaduh kat Sabah, pondan mabuk dan macam-macam lagi aktiviti x fedah! Pastu dah boring sikit, naik level atas jumpa Cacha Chloe and the girls juga gosip2 kesihatan sikit, cakap pasal body weight, muscle, exercise and you name it. Pastu main2 Note Cacha and Lenovo Ideapad dia tu dan discover the best and worst thing on Windows 8. Haha.
Then, I move table to Hikhmah and Wesley dan kacau2 mereka buat SDP. Lukis2 kat Note Wesley dan akhirnya aku penat lelah letih nak rebah je rasa atas katil sekarang.
Dan mana sudah hala tuju telaah Math aku tu tadi. Xkemana. Ambik keputusan nak balik bilik.
Sebab aku xbawak laptop cemaner nak online atau buat papa. Telaah dah lemah dan malas.
Balik pulak fikir nak on9 je kejer. Last2 x sampai 5 minit rebah, aku bangun dan kemas beg bawak Macbook yang tak berapa nak Macbook sangat dan bjalan ke library dan mula guna Wifi percuma dan itulah yang berlaku. Aku sini menyusun kata untuk post ini dan pasni aku nak sambung buat pusi ketiga aku untuk Seratus Mulut yang mendekat ke tarikh tamat...

Bosan x baca? Kisah pulak aku kan? HAHA

IZZUL FΔIZ Δ.M

No comments: