Instagram

Instagram

exist and viewed since 2011

Thursday, February 6, 2014

Entah lah!

Catatan 6 Februari... Sigh.

Aku tak tahu hari demi hari, semenjak dua menjak ini, aku cepat gila baran dan panas dan serius dan ramai yang dah macam takut nak tegur aku. Aku bosan!
Bosan dengan sikap orang yang bullshit, yang sial macam babi, yang ikut semberono, yang aku tak boleh nak follow.
Bosan dan sakit tengok manusia sekeliling yang tak ada manfaat, takda guna langsung dalam hidup aku!
Entah lah!
Sudah lah!
Aku tak tahu kenapa begitu baran aku sekarang!
Syaitan mana entah aku pun tahu yang dah merasuk aku ni!

Kbaiii

No comments: