Existed & Viewed Since 2010

Monday, October 28, 2013

Tweet limit

Hari tu kawan aku pernah tanya sama ada aku pernah kena tweet limit. Aku jawab semenjak aku guna Twitter tahun 2010 aku tak pernah lagi kena tweet limit sampailah hari ini aku tak dapat tweet ingatkan sebab line atau connection tak ok dan aku refresh la banyak kali page ni. Rupanya aku kena tweet limit. Padan muka. Sign out Twitter terus kejap. HAHA

Baru aku tahu macam mana rasanya kena tweet limit dan tak dapat nak tweet dan terpaksa hold dulu semua benda yang pop up dalam mind sekarang ni. Nanti entah ingat entah lupa semua perkara yang aku nak cakapkan!

Tweet ni bukan apa. Dia instant. Anything yang kita nak cakapkan kita terus tweet, bebas. Facebook pulak macam lame sangat, nak post lambat pastu Facebook update status panjang2 je macam story. Alaaa, Twitter ni walaupun pernah sekali aku rasa tak cukup nak tweet 140 characters tapi itulah tujuan nya, instant post. Pop up dalam mind kita tweet. Tapi ada juga certain orang yang mencari cari nak tweet apa, haaa yang tu lain.

Okay. Sekian sahaja soal tweet limit ni. Ehh, hari ni saja aku dah post brapa banyak ouh? HAHA

Rugi siapa yang x follow aku! Ye ke? haha

Kbaiii. Salam :)


IZZUL FΔIZ Δ.M

No comments: