Existed & Viewed Since 2010

Monday, October 28, 2013

Kerna kita Manusia suka salah sangka...

Tajuk entri ni yang paling panjang setakat ni aku rasa...
Sebenarnya, nak buat entri pasal tadi la...
Nak update satu line je pun!

"Kerna kita Manusia suka salah sangka"

Pernahkah kita terfikir bahawa kita manusia ni suka sangat salah sangka dengan apa yang orang lain lakukan terhadap kita, mengapakah?
Sedangkan, sesuatu benda bukan tertuju pun untuk kita tapi kita mudah terasa dan berasa. Mengapakah?
Mengapa manusia amat sensitif?
Manusia dilahirkan berperasaan tapi jangan sampai perasaan mengawal segala tindak tanduk kita.

Sebenarnya, itu je yang aku nak update.

Tentang aku sebentar...

Aku ni kalau lama blog x disentuh sebab aku bergembira...
Kalau blog ni selalu sangat disentuh, malah sehari boleh buat 10 posts tu maknanya aku sedang bermuram durja berduka.

Fakta tentang aku selesai.
Kau yang membaca, aku buat beberapa post hari ini dan nanti kau akan tahu mengapa! HAHA

Aku nak update something #throwback
Puisi semalam yang aku buat kejap ilham datang dan aku nak post sekarang sebab semalam xda internet connection tatkala aku siapkan puisi itu!

Kbaiii. Salam :)

IZZUL FΔIZ Δ.M

No comments: